jueves, 23 de enero de 2014

Paja Straw

Buenas
El nombre de la entrada se lo debo a mi amigo Alberto. Cuando le enseñé algunas fotos de la Niemeyer le dije que se fijara en el kusamono del pino de Mario, y me dijo que le molaba esa "paja".

Hi!
The name's entry is owed to my friend Alberto. When I showed him some Niemeyer photos, I said him that look for the kusamono of Mrio's pine, and he said me that he likes that straw.
La "paja". The "straw.

Desde entonces me propuse buscarla, y al final encontré en el facebook en un comentario que alguien le decía que era Hakonechloa. Me puse en contacto con esa persona, y me dijo donde obtenerla.

Since then, I tried to find it, and at the end, in facebook, I watched a comment that said that the straw is actually Hakonechloa. I met him and he said me where I can find it.

Había dos variedades y compré ambas. La all gold y la "macra aureola".

There was two varietys and I bought both. There are "all gold" and "macra auereola".

All gold

Macra aureola
Saludos
Regards

No hay comentarios:

Publicar un comentario